سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

وصال

1390/7/9 16:06
286 بازدید
اشتراک گذاری

صداي قدمهايم را شنيدي. آري من در راهم.

زمزمه ها و نجواهاي شبانه ات را شنيدم؛ زخم زبانها و كنايه هاي نامردمان را هم شنيدم.

خوابها و روياهاي عزيزانمان را بهانه كردم تا به تو و پدرم نويد دهم كه من مي آيم.

آري من مي آيم.

در روزگاري كه عقل انسانها به چشمان آنها و نه به شعور آنهاست، من مي آيم.

در دوراني كه بشر با سوزش دل ديگري عشق مي كند، من مي آيم.

و ...

آري من تنها دو سال و هشت ماه (نَه، ده ها سال) پس از پيوند آسماني تان مي آيم.

آري من مي آيم تنها به اراده و خواست شما و نه ديگري.

مي آيم، با همه وجود مي آيم .

عاشقانه در آغوشم بگير مادر!

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

گیلدا
10 مهر 90 11:05
سلام مامان جون نی نی. امیدوارم همیشه نی نی گلت سالم و شاد باشه و همگی در کنار هم سالیان سال با خوشی و سلامتی زندگی کنید. منتظر قدم های کوچولوی نی نی گلت هستم


منونم عزیزم

سعید
10 مهر 90 19:36
سلام اگه یه آهنگ شاد کودکانه واسه وبلاگ خوشگلتون بذارید خیلی بهتر میشه من این چند اهنگ شاد کودکانه را به شما پیشنهاد میکنم.
به ادرس زیر مراجعه کنید
http://sma-2010.blogfa.com/page/m-koodak.aspx


ممنونم ازتون