سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

شش ماهگیت مبارک

1392/3/19 10:37
491 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز شش ماه از عمر با برکت گذشته و شما وارد هفتمین ماه شدید .

ان شاا... که 70000ماهه بشید.

دیروز رفتیم برای پایش شش تا نه ماهگیتون که شما اینقدر غریبی کردید که مشاوره نتونست اصلا آزمایشهاشو روی شما انجام بده. عزیزجون اومد و شما رو برد بیرون از اتاق ولی باز هم شما آروم نشدی تا آخر زمان مشاوره .

عزیزم دیشب نمی دونم چرا بعد از اینکه خواب شبانت رو آغاز کردی و یه چند دقیقه ای هم از خوابت گذشته بود توی تخت خوابت بالا آورده بودی . عزیزجون موقعی که اومدن بهتون سر بزنن متوجه شده بودن که شما آروم نیستی و دمر خوابیدی وقتی خواستن برگردوننتون متوجه بالا آوردنتون میشن و آوردنتون بیرون از اتاق.

من که کلی ترسیده بودم و نگران بودم دست و پاهام رو گم کرده بودم ولی خدا رو شکر که بعدش حالت خوب شد و خوابیدی و من هم دیگه بهت شیر ندادم تا موقعی که خودت از خواب بیدار شدی و شیر خواستی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

mahtab
19 خرداد 92 13:28
مبارکه 6 ماهه شدن عسلتون



ممنونم عزیزم
مامی کوروش
20 خرداد 92 8:29
شش ماهگی ات مبارک دخملی نازم ، انشا.. صد ساله بشی و سلامت باشی
چیزی نخورده بود که اذیتش کرده باشه ؟ الان که بهتره خدا رو شکر ؟



ممنونم خاله جون
آره خدا رو شکر بهتره و دیگهبالا نیاورد
مامان آتنا جون
20 خرداد 92 14:19
سلام دوست مهربون وعزیزم 7 ماهگی گلت مبارک الهی 70000ساله بشی خاله جون برای آتنا دعا کنید خواهش می کنم
نیلوفر/مامانه روژینا
21 خرداد 92 1:04
6 ماهگیت مبارک نانازی


مامان محدثه و مهدیس
21 خرداد 92 11:40
تولد 6 ماهگیت مبارک باشهعسل خاله


مامان نوشى
26 خرداد 92 11:32
عزيزم 6 ماهكيت مباركككككككك


ممنونم عزیزم