سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

گوشواره طلا

1392/5/21 0:38
1,502 بازدید
اشتراک گذاری

سیلوانا جون موقعی که به دنیا اومد براش یه جفت گوشواره کادو آوردن که حلقه ایه، امروز موقع خواب اینقدر اینطرف اونطرف کرد که نگوووووووووووو، گوشواره هایی که توی گوشش بود بیرون اومدن منم خیلی نگران شدم که مبادا سوراخ گوشش کیپ بشه، اومدم گوشواره های رو که داشتیم می خواستم براش بندارم نشد زنگ زدم مامانم اومد خیلی سخت بود سیلوانا هم گریه میگرد، خیلی ناراحت شدم به مامانم گفتم بریم براش یه جفت دیگه بخریم بعد لباس پوشیدیم و رفتین یه ست گفش دوزک خریدیم ( یه جفت گوشواره، یه دونه انگشتر یه دونه آوریز گردنبند) 

اومدیم خونه و به راحتی توی گوشش رفت و دیگه هم گریه نکرد. البته همش چربش می کنم تا موقعی که خوب بشه.

مبارکت باشه عزیزم اولین سرویس طلات دختر گلم.

راستی روز چهار شنبه قراره برای اولین بار بریم جشن عروسی، نمی دونم اونجا شما دختر نازم چه طوری خیلی نگرانم از اینکه گریه نکنی، اذیت نشی و.... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامی کوروش
21 مرداد 92 9:44
عزیز دلم پایان هشت ماهگی ات مبارک . انشا... سلامت باشی عشقممممم سرویس کفشدوزکی خوشگل خانم مبارک باشه
مامان ارمیتا
21 مرداد 92 16:32
مبارکه عزیزم.هر دو تا ارمیتامون با هم گوشواره ای شدن.
مامان علیرضا(mahtab
21 مرداد 92 17:44
اولین سرویس طلای دختر نازتون مبارک باشه
مامان نوشى
25 مرداد 92 15:03
الهىىىىىى، ديكه دختر مون خانومى شده ، سرويس جديدت مبارك عزيزمممم

ممنونم گل من

مامی کوروش
2 شهریور 92 18:31
کجایی؟ خبری ازتون نیست؟ اوضاع خوبه؟ !

آره خدا رو شکر فقط یه خوره با ضیق وقت مواجه شدم عزیزم
ممنونم از نگرانیهاتون
مهسا
3 شهریور 92 0:35
سلام خانم خوشگله مبارکت باشه عزیزم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان امیرمحمد
6 شهریور 92 8:06
مبارکش باشه ....
کاش عکسشو با انگشتر تو دستش میذاشتی تا ببینم و غش کنم .....
نکه دختر ندارم .... غش میرم برای دخمل خانمها

حتما یه پست میگذارم که کلی عکس داشته باشه