سیلواناسیلوانا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

سیلوانا(دختر بهشتی )

شب نیمه شعبان و اولین دندونهای سیلوانا

1392/4/4 10:08
755 بازدید
اشتراک گذاری

نیشخندروز یکشنبه سر کار بودم که عزیز جون زنگ زد و گفت که وقتی به سیلوانا غذا می دادم قاشق می خورده به یه چیز سخت وقتی دهنشو باز کردم دیدم دندونش نیش زده و روی لثش سفید شده مثل مروارید.هورا

عزیزم دندون درآوردنت مبارک ان شاا... همیشه سالم باشی و روزیت زیاد باشه .

روز عید صبح برای خرید رفتیم هایپر استار من سیلوانا رو گذاشتم روی سبد خرید و خواستم ازش عکس بگیرم که یهویی افتاد به پهلو. حالا سیلوانا گریه می کرد من به جای اینکه آرومش کنم داشتم نگاه به دندونهاش می کردم عینک تازه به همسری هم می گفتم بیا و ببین دندونهاشو از خود راضی.

خلاصه اینطوری بود که دندونهای سیلوانا گلی رو دیدیم البته متوجه شدیم که دوتا دندونهای پائین نیش زدن و دارن میان بیرون از لثه.تشویق

روز جمعه قراره براش جشن دندونی بگیریم. منم سر کارم و کلی کارهام موندهنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامی کوروش
4 تیر 92 11:25
عزیزمممممم
مبارک باشه پیوستن سیلوانا جونم به جرگه کباب خوران



قبل از اینکه دندون دربیاره کبابه رو خورده بود بعد از یکی دو روز دندون درآورد
الهه
4 تیر 92 15:09
مبارکه عزیزم


مامان علیرضا(mahtab )
5 تیر 92 17:42
سلام
مبارکش باشه
ایشالا به سلامتی


ممنونم عزیزم
مامان محدثه و مهدیس
8 تیر 92 13:59
مروارید جون خوش اومدی به دهن سیلوانا جون
سیلوانا جون مبارکت باشه خاله دندونای نازت


ممنونم خاله جون ان شاا... دندون درآوردن مهدیس جون
نیلوفر/مامانه روژینا
9 تیر 92 3:20
مرواریدت مبارک نانازی.



ممنونم عزیزم دندون درآوردن رژینا جون هم مبارک باشه
مامی کوروش
11 تیر 92 14:13
کامنت تایید نمی کنی ؟!
جشن و به سلامتی گرفتی برای دندونهای خوشگل دخملی
گزارشات ندادی خاهر


حتما میام و گزارش می دم
مامان نوشى
11 تیر 92 22:52
عزيزممممممم، مرواريداى نازت مبارك


ممنونم
مامان طه
12 تیر 92 17:18
مرواریدات مبارک خاله جون


ممنونم خاله جون
ساحل
27 تیر 92 16:30
گل دخترخانم مرواریدات مبارک باشه ..دیگه از این به بعد میتونی کباب بخوری